6 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ ΤΟ ΦΟΥΣΚΩΜΑ - Psoma.gr
16470
post-template-default,single,single-post,postid-16470,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

6 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ ΤΟ ΦΟΥΣΚΩΜΑ

Μειώστε την αίσθηση φουσκώματος στην περιοχή του στομάχου, κάνοντας τους σωστούς συνδυασμούς στα τρόφιμα.
Για να σας κάνουν τα ρούχα σας, προσέξτε τους υδατάνθρακες που καταναλώνετε.
Πολλά τρόφιμα έχουν υψηλά ποσοστά σε ένα από τα παρακάτω σάκχαρα τα οποία πέπτονται δύσκολα, όπως η λακτόζη, η φρουκτόζη, οι φρουκτάνες, οι αλκοόλες σακχάρων και οι γαλακτάνες.
Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα του τυμπανισμού του στομάχου.
1. Αποφύγετε το γάλα
Εάν καθημερινά νιώθετε τυμπανισμό, μπορεί να έχετε δυσανεξία στη λακτόζη. Καταναλώστε τροφές χαμηλές σε λακτόζη (όπως σκληρά τυριά ή γιαούρτι ), επίσης μπορείτε να καταναλώσετε τρόφιμα τα οποία αναγράφουν ότι είναι χωρίς λακτόζη , ενώ λύση αποτελεί και να προσθέσετε προβιοτικά για ενίσχυση του εντέρου σας.
2. Καταναλώστε φρούτα με μέτρο.
Προτιμήστε την κατανάλωση σε μούρα, σταφύλια και εσπεριδοειδή τα οποία περιέχουν σχεδόν ίση αναλογία φρουκτόζης, σακχάρων και γλυκόζης, σχέση με τα μήλα και τα αχλάδια τα οποία περιέχουν περισσότερη φρουκτόζη.
3. Αποφύγετε το άμυλο
Εφόσον το άμυλο είναι πλούσιο σε φρουκτάνες σας προκαλεί δυσφορία , προτιμήστε πιο φιλικά για το στομάχι σας αμυλούχα όπως είναι το ρύζι, η βρώμη, το καλαμπόκι και οι πατάτες.
4. Αποφύγετε τα υποκατάστατα ζάχαρης
Η σορβιτόλη, η ξυλιτόλη και η μανιτόλη είναι γλυκαντικά που βρίσκονται σε πρϊόντα διαιτητικά ,σε αναψυκτικά διαίτης και σε τσίχλες χωρίς ζάχαρη. Εάν νιώσετε τυμπανισμό το ιδανικό είναι να τα αποφύγετε ή να τα αντικαταστήσετε με στέβια ή ασπαρτάμη.
5. Προσοχή στα φασόλια
Περιορίστε την κατανάλωση όσπριων αλλά και λαχανικών όπως το λάχανο και τα λαχανάκια βρυξελλών καθώς περιέχουν γαλακτάνες. Για να αποφύγετε τις δυσάρεστες ενοχλήσεις που επιφέρουν μπορείτε να βάζετε τα όσπρια όλο το βράδυ σε νερό να μπουσκεύουν ή να πάρετε το ένζυμο πεπτικό το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει ενάντια στο φούσκωμα του στομάχου.
6.Αποφύγετε την γλουτένη
Βρίσκεται στο ψωμί, τα ζυμαρικά, σε σάλτσες. Προτιμήστε προϊόντα ελεύθερα γλουτένης, τα οποία τα βρίσκουμε πλέον παντού