9 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΜΕ - Psoma.gr
15707
post-template-default,single,single-post,postid-15707,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

9 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΜΕ

Όλοι το έχουμε κάνει να φάμε ενώ δεν πεινάμε. Είναι από τους σημαντικότερους λόγους αποτυχίας απώλειας βάρους .

1. Συναίσθημα

  • Ευτυχισμένοι; Τρώμε για να γιορτάσουμε.
  • Λυπημένοι; Τρώμε για να ανακουφιστούμε.
  • Θυμωμένοι; Βγάζουμε τον θυμό μας στο πηρούνι, αντί στο πρόσωπο που μας εκνεύρισε.

Έτσι όμως δεν λύνουμε το αίτιο.

Μια καλή λύση είναι να καταγράψετε τι νιώθετε σε ένα ημερολόγιο και τι τρώτε εκείνη τη στιγμή. Έτσι θα το συνειδητοποιήσετε και την επόμενη φορά θα πάρετε τηλέφωνο ένα φίλο σας όταν είστε λυπημένοι ή θα προτιμήσετε να χτυπήσετε ένα σάκο του μποξ, απο το να ανέβει η ζυγαριά σας.

2. Ανία

Πολλοί τρώνε επειδή δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουνε. Ειδικά κάποιος που έχει συνηθίσει να δουλεύει και για κάποιο λόγο, ειδικά τώρα στην περίοδο κρίσης με την ανεργία, μη γνωρίζοντας πώς θα «γεμίσει» το χρόνο του, οδηγείται στο ψυγείο.

Πάρτε τηλέφωνο ένα φίλο σας, γράψτε ένα ημερολόγιο, συμμετέχετε εθελοντικά σε φιλανθρωπίες, διαβάστε ένα βιβλίο που πάντα θέλατε να διαβάσετε και δεν είχατε χρόνο. Ακόμη καλύτερα αρχίστε γυμναστική, βγάλτε βόλτα το σκύλο σας, κινητοποιηθείτε. Θα νιώσετε πολύ καλύτερα.

3. Τρώτε γιατί τρώνε οι άλλοι

Πολύ συχνό φαινόμενο στην Ελλάδα, όπου τα τραπέζια διαρκούν ώρες, οπότε με τη συζήτηση και τις πλάκες, ξεπερνάνε το σημείο του κορεσμού και τρώμε ασυναίσθητα. Έρευνες δείχνουν οτι μιμούμαστε τις διατροφικές συνήθειες της παρέας μας.

Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στο δεύτερο μπωλ με ψωμί ή τσιπς ή στα γλυκά στο τέλος του γεύματος, τι να πω, «αλλάξτε παρέες»!!!

4. Τρώτε απλά επειδή το φαγητό είναι εκεί

Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε οτι δεν είμαστε Θεοί και όταν προσπαθούμε να χάσουμε κιλά, δε βοηθάει να έχουμε το αγαπημένο μπωλ με σοκολατάκια στο γραφείο ή να περιτριγυριζόμαστε με εδέσματα και μυρωδιές στο σπίτι.

Απομακρύνετέ το απο κοντά σας και παρακαλέστε και τους άλλους να σας βοηθήσουν, με το να μην τα φέρνουν στο σπίτι. Στα καλέσματα μείνετε μακριά απο τον μπουφέ με τα αγαπημένα σας φαγητά.

5. Τρώτε γιατί είναι «ειδική περίσταση»

Είστε καλεσμένη σε γενέθλια, σε επαγγελματικό δείπνο , στο πάρτυ φίλου του παιδιού σας. Πάντα θα υπάρχει μια ειδική περίσταση.

Θα πρέπει να μάθετε να αμύνεστε και να μην δικαιολογείστε γιατί έτσι μπλοκάρετε κάθε προσπάθεια απώλειας βάρους.

6. Τρώμε από κούραση

Ειδικά το απόγευμα νιώθουμε την ενέργειά μας να «πέφτει»και συνήθως ζητάμε ζάχαρη να μας τονώσει. Η τόνωση όμως αυτή είναι στιγμιαία και μετά «μας ρίχνει».

Προτιμήστε ένα φρούτο με λίγους ξηρούς καρπούς ή κάποιο κριτσίνι ολικής με λίγο τυρί και βγείτε μια βόλτα.

7. Επειδή είναι δωρεάν

Πηγαίνετε διακοπές σε κάποιο «all inclusive» ξενοδοχείο ή σε μια εκδήλωση που έχει buffet.

Μάθετε να αυτοπεριορίζεστε,
γιατί πάντα υπάρχουν οι υγιεινές λύσεις. Δε σημαίνει ότι επειδή είναι δωρεάν, πρέπει να καταβροχθίσετε τα πάντα.

8. Επειδή δεν μπορείτε να πείτε όχι

Στην ελληνική κουλτούρα, φιλοξενία είναι ο οικοδεσπότης να πιέζει τον φιλοξενούμενο και να λέει ότι θα προσβληθεί.

Προφασιστείτε κάποιο λόγο υγείας και δεν θα μπορέσει να πει κάτι. Πχ. Δεν τρώω γλυκά ή δεν πινω αλκοόλ γιατί έχω πρόβλημα με το ζάχαρό μου.

9. Κατοχικό σύνδρομο

Μας έμαθαν οι γιαγιάδες μας να αδειάζουμε το πιάτο μας γιατί αυτές πεινάσανε στην κατοχή ή «κάποια παιδιά πεινάνε». Προς Θεού οι εποχές άλλαξαν.

Επίσης αν δεν μπορείτε να αλλάξετε, βάλτε το φαγητό σας σε μικρότερα πιάτα.