8 ΚΟΛΠΑ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥ ΛΙΠΟΥΣ

1. Αρχίστε τη μέρα σας με χλιαρό νερό και με λεμόνι.
Αποτοξινώνει το συκώτι και ενεργοποεί το μεταβολισμό από το πρωί.

2. Μείνετε μακριά από άσπρο ρύζι, ψωμί και λαχανικά.
Το λευκό αλεύρι ανεβάζει τα επίπεδα του σακχάρου και προκαλεί την έκκριση ινσουλίνης, η οποία αποθηκεύει λίπος στην κοιλιά. Προτιμήστε καστανό ρύζι ή μπασμάτι, ψωμί και ζυμαρικά ολικής αλέσεως. Είναι σύμπλοκοι υδατάνθρακες και επιβραδύνουν την αύξηση του σακχάρου και της ινσουλίνης.

3. Αποφύγετε τη ζάχαρη τόσο την κρυσταλλική όσο και αυτή που είναι κρυμμένη σε προϊόντα.
Μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες των προϊόντων, γιατί τα περισσότερα επεξεργασμένα προϊόντα έχουν ζάχαρη μέσα. Εκτός του ότι είναι εθιστική και έχει ενοχοποιηθεί για καρκίνο, αποθηκεύει και λίπος στην κοιλιά.

4. Πιείτε πολύ νερό.
Βοηθάει στην αποβολή τοξινών στο σώμα και ενεργοποιεί το μεταβολισμό.

5. Φάτε ωμό σκόρδο.
Το ξέρω ότι πολλοί θα αντιδράσουν για τη μυρωδιά, όμως σύμφωνα με μια μελέτη, μασώντας 2-3 σκελίδες σκόρδο κάθε πρωί και πίνοντας ένα ποτήρι νερό με λεμόνι μετά από αυτό, φάνηκε να ενεργοποιείται η απώλεια βάρους και η κυκλοφορία του αίματος, κινητοποιώντας το λεμόνι.

6. Φάτε φρούτα και λαχανικά πλούσια σε σε χρώμα.
Τα αντιοξειδωτικά, οι βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία που περιέχουν, συμμετέχουν ως ένζυμα στους μεταβολικούς δρόμους. Προτιμήστε κόκκινες και κίτρινες πιπεριές, σπανάκι, μπρόκολο, φράουλες, ροδάκινα, βερύκοκα.

7. Χρησιμοποιήστε όσα μπαχαρικά και μυρωδικά μπορείτε.
Η κανέλα αυξάνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και βοηθάει στη ρύθμιση του σακχάρου, με αποτέλεσμα να μην έχετε λιγούρες και να επιταχύνει την απώλεια κοιλιακού λίπους. Το τζίντζερ λόγω των αντιοξειδωτικών και το πιπέρι (μαύρο, καγιέν) λόγω της καψαϊκίνης, αυξάνουν τη θερμογένεση και το μεταβολισμό.

8. Καταναλώστε άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Έχει τεκμηριωθεί πια ότι μια διατροφή αυξημένη σε ασβέστιο από τα άπαχα γαλακτοκομικά, ευνοεί την απώλεια κοιλιακού λίπους.

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.