ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ - Psoma.gr
16688
post-template-default,single,single-post,postid-16688,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ

Σήμερα στο σύγχρονο κόσμο, η ζωή έχει γίνει πιο περίπλοκη. Και αυτό μπορεί να  μας οδηγήσει σε υπερβολικό στρες.

Και ίσως δημιουργηθούν  αρνητικές επιπτώσεις στο σώμα μας και στο μυαλό μας.

Αλλά τα καλά νέα είναι ότι υπάρχει ένας απλός, αποτελεσματικός τρόπος για την αντιμετώπιση του στρες. Και μπορείτε να το κάνετε χωρίς τη λήψη φαρμάκων.

Πρόκειται για εστιασμένες τεχνικές αναπνοής.

Πολλές διαφορετικές μελέτες έχουν δείξει ότι αν επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας όχι μόνο  μειώνεται το στρες και το άγχος, αλλά είναι επίσης καλό για την υγεία σας.

Για παράδειγμα, μια μελέτη στο American Journal of  Hypertension διαπίστωσε ότι βοηθά στη μείωση της αρτηριακής σας πίεσης. Η ίδια μελέτη έδειξε επίσης μια μείωση κατά  23% της χρήσης αντιυπερτασικών φαρμάκων μεταξύ των ανθρώπων που κάνουν τεχνικές αναπνοής.

Μια άλλη μελέτη στο British Medical Journal βρήκε ότι οι τεχνικές χαλάρωσης μπορούν να μειώσουν σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής. Επίσης μια μελέτη του Χάρβαρντ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αν επικεντρώθείτε στην αναπνοή σας, μπορείτε να μειώσετε τον πόνο και την παραγωγή της ορμόνης του στρες, τη κορτιζόλη. Και αυτό είναι σημαντικό, επειδή τα αυξημένα επίπεδα της κορτιζόλης σχετίζονται με τη μη φυσιολογική γήρανση.

Αν δεν έχετε δοκιμάσει να κάνετε ακόμα αυτές τις τεχνικές αναπνοής, θα διαπιστώσετε ότι η τεχνική αυτή είναι πολύ απλή. Παρακάτω βρίσκονται όλα αυτά που θα πρέπει να κάνετε:

• Βρείτε ένα ήσυχο και άνετο μέρος για να καθίσετε. Ακουμπήστε τα χέρια σας στην αγκαλιά σας και κλείστε τα μάτια σας.

• Για τα πρώτα λεπτά, επικεντρώνεστε στο φυσικό ρυθμό της αναπνοής σας. Ξεκινήστε με την εισπνοή από τη μύτη σας – κρατώντας την αναπνοή σας για μια στιγμή – και στη συνέχεια εκπνέετε από το στόμα. Ενώ κάνετε αυτές τις τεχνικές, αισθάνεστε τους μύες σας να αρχίζουν να χαλαρώνουν.

• Καθώς συνεχίζετε να αναπνέετε αργά, εστιάζετε την προσοχή σας στους μυές των ματιών σας. Καθώς εισπνέετε από τη μύτη και εκπνέετε από το στόμα, φανταστείτε αυτό το αίσθημα της άνεσης να μετακινείτε από τα μάτια επάνω προς τα φρύδια σας, και γύρω από τα αυτιά και πάνω από το κεφάλι σας.

• Επιτρέψτε στον εαυτό σας να απελευθερωθεί από όλα  όσα τον συγκρατούνε …

Ο φόβος, η ανησυχία, το άγχος, όλα αυτά τα συναισθήματα δεν σας αφήνουν να χαλαρώσετε. Προσπαθήστε να επικεντρωθείτε στην αναπνοή με αυτές τις τεχνικές, τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Δύο φορές είναι το ιδανικό. Αφιερώστε λοιπόν λίγα λεπτά την ημέρα στον εαυτό σας, αναπνεύστε και κατακτήστε έτσι την ψυχική και σωματική υγεία σας.