6 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ - Psoma.gr
16607
post-template-default,single,single-post,postid-16607,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

6 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Νιώθετε ότι περνάτε περισσότερο χρόνο στο μπάνιο σας παρά στα άλλα δωμάτια του σπιτιού σας; Δεν είστε οι μόνοι. Ο μέσος ενήλικας περνάει 8 με 16 μέρες το χρόνο στο μπάνιο του. Αυτό σημαίνει ότι κάθεται γύρω στα 30’ με 60’ λεπτά την ημέρα. Αρκετός χρόνος. Αν είστε ένας από τα εκατομμύρια ενήλικες που εκτελούν ‘’υπερωρίες‘’ στο μπάνιο τους λόγω γαστρεντερικών προβλημάτων όπως δυσκοιλιότητα, διάρροια και στομαχικές κράμπες.

Τα γαστρεντερικά προβλήματα  δεν είναι κάτι καινούργιο αλλά  ο σημερινός τρόπος ζωής  τα κάνει χειρότερα: το στρες, τα χρέη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα χωρίς φυτικές ίνες, δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα.

1. Πάρτε μια ανάσα. Τα σκληρά κόπρανα θα μπορούσαν να είναι ένα σημάδι ότι είστε αγχωμένη. Υπάρχουν στοιχεία ότι το άγχος επηρεάζει άμεσα τη ροή του αίματος στις περιοχές των εντέρων. Δοκιμάστε να το αντιμετωπίσετε μέσω του διαλογισμού ή με βαθιές αναπνοές.
2. Ελέγξτε τα φάρμακά σας. Έως 40% της δυσκοιλιότητας μπορεί να προκληθεί από τα φάρμακα που κυμαίνονται από απλά αντιόξινα με αντιισταμινικά, τα αντικαταθλιπτικά, αναστολείς των διαύλων ασβεστίου, διουρητικά, συμπληρώματα σιδήρου, οπιοειδή αναλγητικά, και ψευδοεφεδρίνη.
3. Κινηθείτε. Εάν τη περισσότερη ώρα είστε καθιστοί, τότε σηκωθείτε! Βγάλτε το σκυλί σας για μία ακόμα βόλτα. Περπατήστε καθημερινά για 30 λεπτά.
4. Προσθέστε περισσότερες φυτικές ίνες στη διατροφή σας. Ο τυπικός Έλληνας παίρνει 10 έως 15 γραμμάρια φυτικών ινών, όχι βέβαια όσο χρειάζονται που είναι για τους άνδρες 25 γραμμάρια και για τις γυναίκες 35 γραμμάρια. Επιλέξτε τα φρούτα, λαχανικά, και 100%ολικής αλέσεως. Ενώ όλες οι φυτικές ίνες βοηθούν, η βρώμη που περιέχει τη  β-γλυκάνη, μια ζελατινώδης ίνα που βοηθάει ακόμα περισσότερο στο έντερο.
5. Η κατανάλωση γιαουρτιού με ζωντανούς οργανισμούς σας δίνει δύο προβιοτικά που μπορούν να κόψουν τον πόνο, τους εντερικού  μυϊκούς σπασμούς, τη δυσκοιλιότητα, και τη διάρροια. Ρωτήστε  το γιατρό σας για τη λήψη προβιοτικών χαπιών. Τα ωφέλιμα βακτήρια ενεργοποιούνται καθώς περνούν από από το στομάχι σας.
6. Μιλήστε στο γιατρό σας. Αν όλα αυτά δεν είναι αρκετά, ρωτήστε τον γιατρό σας σχετικά με τα νεότερα φάρμακα για παθήσεις του γαστρεντερικού ή κάποια θεραπεία για την ανακούφιση από τον πόνο, το πρήξιμο και για να έχετε μια φυσιολογική λειτουργία του εντέρου.