5 ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΗΤΗ "ΤΥΠΟΥ 2" - Psoma.gr
16635
post-template-default,single,single-post,postid-16635,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

5 ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΗΤΗ “ΤΥΠΟΥ 2”

Περπατώντας 30 λεπτά την ημέρα (τουλάχιστον 5 ημέρες την εβδομάδα) και  χάνοντας το  5% έως 10% του σωματικού σας βάρους μπορεί να μειώσετε τον κίνδυνο για  διαβήτη τύπου 2 κατά 58%, αλλά αν δεν είστε φίλοι της γυμναστικής, εδώ είναι μερικοί έξυπνοι τρόποι για την πρόληψη του διαβήτη:

Μειώστε το κόκκινο κρέας. Μια ποσότητα κόκκινου κρέατος ίση με αυτή της παλάμη σας ημερησίως, αυξάνει τον κίνδυνο για διαβήτη σας 19%. Τρώγοντας χοτ ντογκ, λουκάνικα, μπιφτέκια, ή δύο φέτες  μπέικον καθημερινά αυξάνεται τον κίνδυνο στο 51%.

Κρατήστε ένα ημερολόγιο τροφίμων. Η καταγραφή κάθε μπουκιάς που τρώτε κάθε μέρα, μπορεί να διπλασιάσει την απώλεια βάρους σας, και αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος της πρόληψης του διαβήτη.

Κάνετε σεξ.Το σεξ διευκολύνει στην αποβολή του στρες και αυξάνει την αυτοεκτίμηση.

Πιείτε καφέ. Τρία φλιτζάνια την ημέρα καφέ μειώνουν τον κίνδυνο του διαβήτη τύπου δύο.

Τρώτε ελληνικά. Μια μεσογειακή διατροφή (με λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο, θαλασσινά, και μια μικρή δόση  γαλακτοκομικών προϊόντων ή κρέατος)μειώνουν τον κίνδυνο του διαβήτη τύπου 2 κατά 83%.

Κάθε βήμα μακριά από το διαβήτη τύπου 2 είναι ένα βήμα προς τη ζωή που σας αξίζει: υγιείς και  χαρούμενοι.