5 ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - Psoma.gr
16531
post-template-default,single,single-post,postid-16531,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

5 ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Μερικές συμβουλές για να ζήσετε  περισσότερο και να φαίνεστε νεότεροι

Η αϋπνία – ή ακόμη και οι ελάχιστες ώρες ύπνου δηλαδή  κάτι λιγότερο από 6 ώρες καλού ύπνου – αυξάνουν τον κίνδυνο για έμφραγμα, για εγκεφαλικό επεισόδιο και ιογενείς λοιμώξεις.

Γνωρίζατε ότι οι άνθρωποι μπορούν να παραμείνουν ζωντανοί λιγότερο χωρίς ύπνο παρά χωρίς τροφή; Ευτυχώς, τα τρόφιμα από μόνα τους μας βοηθούν να πάρουμε έναν υπνάκο. Λίγες ώρες πριν τον ύπνο, φάτε ένα σνακ  από τις ακόλουθες επιλογές τροφίμων που σας δίνουμε.

Αμύγδαλα: Μια χούφτα αμύγδαλα περιέχει μαγνήσιο -μυϊκή χαλάρωση- και το αμινοξύ  τρυπτοφάνη, το οποίο αυξάνει το επίπεδο της σεροτονίνης στον  εγκέφαλο και  αισθάνεστε  καλύτερα.
Μπανάνες: Κάτω από τη φλούδα υπάρχει το τρίπτυχο της επιτυχίας: σεροτονίνη,μαγνήσιο, και μελατονίνη, που είναι  ρυθμιστές του ύπνου στο σώμα σας.
Άπαχο γάλα: Η μαμά είχε δίκιο – ένα ζεστό ποτήρι γάλα θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα. Περιέχει το αμινοξύ τρυπτοφάνη η οποία βοηθάει την παραγωγή σεροτονίνης και ηρεμεί.
Βρώμη: Η βρώμη είναι πλούσια σε μελατονίνη ύπνο-ρυθμιστής.  Αν βάλετε λίγο μέλι από πάνω, απενεργοποιεί ο εγκέφαλός σας την ορεξίνη, ένα νευροπεπτίδιο  που συνδέεται με την εγρήγορση.
Ψωμί ολικής αλέσεως: Μια φέτα του τοστ ψωμί  με κομμάτια  μπανάνας απελευθερώνουν την ινσουλίνη, η οποία βοηθά να αυξηθούν τα επίπεδα της  τρυπτοφάνης και κατ’ επέκταση της σεροτονίνης στον εγκέφαλό σας.