Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΝΟΥΜΕΡΟ

Μας απομένουν μόλις δυο εβδομάδες. Ήδη έχουν αρχίσει τα καλέσματα και το γιορτινό πνεύμα. Καλό θα είναι να συγκρατηθούμε, όσο μπορούμε, και να προετοιμάσουμε το σώμα μας μέχρι τότε.

Έτσι:

1. Από σήμερα ,κάντε μια νέα λίστα για ψώνια. Αποκλείστε προϊόντα με «άδειες θερμίδες», τις οποίες ο οργανισμός δεν έχει ανάγκη και τις αποθηκεύει σε λίπος. Αρκεί να τα αντικαταστήσετε, με προϊόντα χαμηλών λιπαρών , χωρίς ζάχαρη και πλούσια σε θρεπτικά στοιχεία.
Αντικαταστήστε τη λευκή μπαγκέτα με ψωμί ολικής, πολύσπορο ή Ζέας, τους χυμούς φρούτων με ολόκληρα φρούτα ή αποξηραμένα , τη κρέμα γάλακτος με γιαούρτι, τα δημητριακά πρωινού με δημητριακά ολικής ή muesli ή βρώμη και την πάστα που τρώτε το απόγευμα όταν σας πιάνει λιγούρα για γλυκό με σοκολάτα 70% κακάο.

2. Φορέστε τις φόρμες σας!
Φορέστε ένα ποδόμετρο, βάλτε τις φόρμες σας και περπατήστε. 15-20000 βήματα ημερησίως χρειάζονται ή 30-40 λεπτά έντονου βαδίσματος, για να χάσετε βάρος. Συνδυάστε το με ασκήσεις ενδυνάμωσης για τους γλουτιαίους και τετρακέφαλους, όπως και αρκετούς κοιλιακούς. Μόνο έτσι θα δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται.

3. Βάλτε το ξυπνητήρι μια ώρα νωρίτερα!
Ξέρω ότι σας ακούγεται « Mission impossible» , αλά όταν θα το συνηθίσετε και νιώσετε τις αλλαγές θα γίνει εθισμός.
Κάντε ένα ντους με εναλλαγή ζεστού/ κρύου νερού. Ξέρω.. ακούγεται σαν σκωτσέζικο ντους αλλά κινητοποιεί το λεμφικό, ξυπνάει τον οργανισμό και «σφίγγει» το δέρμα.
Μετά πάρτε το πρωινό σας στο τραπέζι, για να αποφύγετε τα τσιμπήματα μες τη μέρα.
Δεν έχετε χρόνο ή δεν πεινάτε μόλις ξυπνήσετε, ετοιμάζετε ένα τοστ ολικής με γαλοπούλα και τυρί, αμύγδαλα και ένα μήλο και πάρτε τα μαζί σας.

4. Εντάξτε δημητριακά υψηλά σε πρωτεΐνη και χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη.

Κινόα, φαγόπυρο, κριθάρι, καμούτ, ντίνκελ, ρύζι καστανό και basmati.
Δεν ανεβάζουν το σάκχαρο του αίματος απότομα με αποτέλεσμα , να προκαλούν κορεσμό.
Τα βράζουμε και προσθέτουμε μυρωδικά (( αυγό, κρόκο κοζάνης, πιπέρι καγιέν, μαιντανό, ρίγανη), τα οποία είναι αντιοξειδωτικά και αυξάνουν το μεταβολισμό.

5. Καταναλώστε καλό λίπος
Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι τα καλά λιπαρά τα πολυακόρεστα και κυρίως τα Ω3, βοηθούν στην απώλεια κιλών . Προσθέστε στη σαλάτα ελαιόλαδο, λινέλαιο, καρύδα και καταναλώστε , τόνο, σαρδέλα, σολομό.

6. Πιάτα «ουράνιο τόξο»
Φροντίστε το πιάτο σας να έχει χρώμα!
Λαχανικά με έντονο πράσινο χρώμα (σπανάκι το καλύτερο γιατί περιέχει φυλλικό οξύ), μπρόκολο, λάχανο, κόκκινες και κίτρινες πιπεριές (βιταμίνη C), γλυκοπατάτα που είναι πολύ καλύτερη από την πατάτα, γιατί έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και πάρα πολλά μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Όσο περισσότερα αντιοξειδωτικά έχει ένα πιάτο, τόσο πιο πολύ μας θωρακίζει από ιώσεις αυτήν την εποχή και μας αποτοξινώνει.

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.