ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΑΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ;

Μετά από χρόνια σπουδών πάνω στη διατροφή και παρατηρώντας τους ασθενείς μου, κατέληξα ότι απλά μια δίαιτα δεν έχει νόημα. Μπορείτε να ζήσετε φυσικά μετρώντας θερμίδες, ζυγίζοντας ό,τι τρώτε, με τροφές χαμηλών λιπαρών και αναψυκτικά με 0 θερμίδες και να χάσετε βάρος.

Ποιο είναι όμως το μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα; Το 99% παίρνουν πάλι το βάρος τους και ακόμη περισσότερο. Γιατί; Απλά επειδή ο οργανισμός μας αντιλαμβάνεται ότι δεν του δίνουμε να φάει και αμύνεται. Η απλή διαδικασία της δίαιτας καταλήγει σε ένα σώμα με τοξίνες. Ας το αναλύσουμε.

Το σώμα αποθηκεύει τοξίνες (δηλητηριώδεις ουσίες που παράγονται από τα ανθρώπινα κύτταρα) στα λιποκύτταρα.
Γι’ αυτό στην αρχή μιας δίαιτας μπορεί να νιώθετε άσχημα, κουρασμένοι. Επειδή διασπάται λίπος, αποθηκεύονται οι τοξίνες στην κυκλοφορία και μας κάνει να νιώθουμε άσχημα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το σώμα να αμύνεται και να θέλει να κρατήσει τις τοξίνες εγκλωβισμένες στα λιποκύτταρα, εμποδίζοντας τη λιπόλυση και μπλοκάροντας το μεταβολισμό.

Έτσι όσο πιο τοξινωμένος ο οργανισμός, τόσο πιο εύκολο είναι να ξαναπάρεις τα χαμένα κιλά.

Το πιο ανθεκτικό λίπος είναι το «σκληρό» λίπος που υπάρχει συνήθως γύρω από την κοιλιά, το λεγόμενο «σωσίβιο». Είναι το πιο επικίνδυνο για καρδιά, αγγειακές νόσους, διαβήτη και καρκίνο.

Όλως παραδόξως, οι παχύσαρκοι άνθρωποι έχουν τις περισσότερες διατροφικές ανεπάρκειες. Ένα σώμα τοξινωμένο δεν μπορεί να απορροφήσει σωστά, ούτε να συγκρατήσει τα θρεπτικά στοιχεία.
Επίσης μια δίαιτα υψηλή σε θερμίδες δεν είναι απαραίτητα και πλούσια σε βιταμίνες. Γι’ αυτό και οι παχύσαρκοι είναι τόσο πεινασμένοι. Πεινάνε για θρεπτικά στοιχεία.
Παρατηρήστε, όταν τρώτε ένα καθαρό, άπαχο φιλέτο με φρέσκα λαχανικά, σε σύγκριση με ένα γρήγορο έτοιμο γεύμα στο “πόδι”, burger με τηγανιτές πατάτες, πόσο γρήγορα πεινάτε και αναζητάτε κάτι γλυκό.

Εξίσου βασική είναι η διαδικασία της μάσησης. Όσο πιο πολύ μασάτε το φαγητό σας, τόσο πιο πολλά θρεπτικά στοιχεία απορροφούνται.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι οι τοξίνες είναι αυτές που μπλοκάρουν την προσπάθεια απώλειας βάρους.
Το 1ο λοιπόν βήμα κάθε προσπάθειας απώλειας βάρους πρέπει να είναι η αποτοξίνωση.

Αυτή εστιάζεται στο σύστημα απέκκρισης, το οποίο αποτελείται από 3 όργανα:
α) Δέρμα (ιδρώτας),
β) Συκώτι και
γ) Νεφρούς

Πού βρίσκονται οι τοξίνες που παχαίνουν;

-Ζάχαρη
-Αλκοόλ
-Ανθρακούχα
-Επεξεργασμένο αλεύρι
-Υπερβολική καφεΐνη
-Κορτιζόλη, η ορμόνη του άγχους
Τα καυσαέρια, η μόλυνση, τα φάρμακα, τα χημικά καθαριστικά,ακόμη και στο νερό βρύσης είναι τοξίνες.

ι εννοούμε λέγοντας “Αγνές Τροφές”;

Είναι αυτές που:

  • Δεν έχουν αλλάξει από τη φυσική τους μορφή πχ. το μήλο, ενώ τα τσιπς δεν έχουν καμία σχέση με την πατάτα.
  • Δεν χρειάζονται ενισχυτικά γεύσης.
  • Δε διαρκούν για μήνες. Πρέπει να καταναλωθούν σύντομα.
  • Περιέχουν λιγότερο από 5-6 συστατικά.
  • Δεν περιέχουν καθόλου ζάχαρη.
  • Δεν προκαλούν αέρια ή τυμπανισμό.
  • Σε ικανοποιούν και δε νιώθεις πείνα μετά από αυτά.

“ Αν δεν κολυμπάει, πετάει ή τρέχει ή δεν έχει φυτρώσει στη γη, μην το φας”.

Καφεΐνη – Αλκοόλ. Ποιο είναι χειρότερο;


Σίγουρα η καφεΐνη είναι καλύτερη του αλκοόλ.
Όταν πίνουμε καφέ με μέτρο, ο καφές μπορεί να κάψει λίπος, είναι αντιοξειδωτικός και αυξάνει τις επιδόσεις στο γυμναστήριο. Αντιθέτως, σε μεγάλες ποσότητες, μπορεί ακόμη και να σας παχύνει, διότι στρεσάρει τα επινεφρίδια, εμποδίζει τον ύπνο, αφυδατώνει και μπορεί να σας αποτρέψει από το να πίνετε αρκετό νερό. Όμως ένα φλιτζάνι την ημέρα οργανικός καφές είναι εντάξει.

Το αλκοόλ, από την άλλη, δυστυχώς παχαίνει, αποθηκεύει λίπος στην κοιλιά, μεγαλώνει το ήπαρ με αποτέλεσμα να μη μεταβολίζει επαρκώς το λίπος, αυξάνει το σάκχαρο του αίματος με αποτέλεσμα να προκαλεί πείνα και φυσικά εξασθενεί τη θέληση μας ενάντια στις διατροφικές προκλήσεις.

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι για να χάσουμε κιλά χρειάζεται κάτι παραπάνω από απλή δίαιτα…

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.