3 ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ

Εντάξτε τις 3 σούπερ τροφές στο διαιτολόγιο σας και απολαύστε τα  οφέλη  της αντι- γήρανσης.
1. Μήλα για μακροζωία.
Τα   μήλα είναι γεμάτα από  φυτικές ουσίες οι οποίες προστατεύουν τα κύτταρα και ονομάζονται  πολυφαινόλες. Οι ουσίες αυτές  αυξάνουν την διάρκεια ζωής των κυττάρων  κατά 10% και εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες  βλάπτουν το DNA σας και επιταχύνουν τη γήρανση του οργανισμού σας.
2. Ψάρια για την καταπολέμηση της άνοιας.
Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στο σολομό, στη πέστροφα και στις  κονσέρβες τόνου  βοηθούν ώστε να προληφθούν  βλάβες  στον εγκέφαλο, οι οποίες  προκαλούνται από ένα γονίδιο το οποίο αυξάνει τον κίνδυνο  της άνοιας. Επειδή το 15 % των ανθρώπων φέρουν αυτό το γονίδιο, καλό θα ήταν να εμπλουτίσετε το διαιτολόγιο σας με ψάρια πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα.
3. Καρύδια πεκάν για καθαρές αρτηρίες.
Αυτός ο νόστιμος ξηρός καρπός είναι πλούσιος σε γ-τοκοφερόλες αλλά και βιταμίνη Ε που βοηθά ώστε να κρατηθεί χαμηλά η LDL χοληστερόλη  και να αποφευχθεί η  απόφραξη των αρτηριών σας με αθηρωματική πλάκα.
Τα επίπεδα της LDL  χοληστερόλης μειώθηκαν κατά 33% έπειτα από κατανάλωση 200γρ  πεκάν.
 200 γρ. ημερησίως αρκούν για να πάρετε όλα τα ωφέλιμα στοιχεία.

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.