BΑΤΟΜΟΥΡΑ – ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΗ ΚΑΚΗ ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ ΣΑΣ (LDL) ΚΑΤΑ 44%

Σίγουρα όλοι γνωρίζουμε πια ότι  τα  βατόμουρα είναι πολύ θρεπτικά. Αρκετό καιρό τώρα τα έχουμε κατατάξει σε υψηλή θέση  στη λίστα των αγορών μας. Έχουν αρκετά μεγάλη ζήτηση και πώς να μην έχουν  αφού αρκετοί θα προτιμούσαν μια χούφτα από φρέσκα βατόμουρα.
Μειώνουν την αρτηριακή πίεση. Αν τρώτε βατόμουρα καθημερινά για 8 εβδομάδες μπορεί και να υπάρξει μείωση της αρτηριακής  πίεσης κατά 4% με 6%. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το πώς λειτουργούν σε παχύσαρκους ενήλικες με μεταβολικό σύνδρομο, μια ομάδα παραγόντων κινδύνου για καρδιακά και διαβήτη. Η δόση των βατόμουρων  είναι περίπου στα 2 φλιτζάνια. Παρεμπιπτόντως δεν είναι  μόνο τα βατόμουρα από τα φρούτα που βοηθάνε στην μείωση της αρτηριακής πίεσης αλλά είναι και τα κράνμπερι και οι φράουλες.
Μπορούν να μειώσουν τη LDL χοληστερόλη σας σχεδόν στο μισό. Μετά από πολλές μελέτες  πάνω στα μούρα, οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα μούρα  ενεργοποιούν ορισμένα γονίδια στα κύτταρα του ήπατος σας, που βοηθούν στο να μειώσετε τη κακή χοληστερόλη σας (LDL) κατά 44%. Αρκετά εντυπωσιακό, αν και χρειάζονται κι άλλες  μελέτες. Παράλληλα τα μούρα βοηθούν στο γαστρεντερικό  σύστημα αλλά  και στη πρόληψη της νόσο του Αλσχάιμερ και τη πρόωρη γήρανση.

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.