ΦΡΑΟΥΛΕΣ- ΤΟ SUPERFRUIT ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ - Psoma.gr
15891
post-template-default,single,single-post,postid-15891,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ΦΡΑΟΥΛΕΣ- ΤΟ SUPERFRUIT ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

Κάθε φορά που το καλοκαίρι πλησιάζει, έχω παρατηρήσει ότι οι άνθρωποι ενθουσιάζονται με τα εποχιακά φρούτα και ειδικότερα με τις φράουλες. Οι περισσότερες έρευνες παρουσιάζουν τις φράουλες ως μια από τα καλύτερες αντιοξειδωτικές πηγές τροφίμων. Παρακάτω θα δείτε μερικά από τα οφέλη για την υγεία και την ομορφιά:

Αντιοξειδωτικά: Οι φράουλες περιέχουν φαινόλες . Η ανθοκυανίνη, μια συγκεκριμένη φαινόλη που βρίσκεται στο εξωτερικό του φρούτου θεωρείται πως έχει ευεργετικά οφέλη για την καταπολέμηση διαφόρων νόσων.

Αντιφλεγμονώδη: Οι φαινόλες που βρίσκονται στις φράουλες καταπολεμούν επίσης τις φλεγμονές, την ακμή, το διαβήτη, ακόμη και τον καρκίνο. Είναι επίσης μια μεγάλη πηγή μαγγανίου, η οποία επίσης μειώνει τη φλεγμονή στα κύτταρα και διάφορες καρδιαγγειακές παθήσεις.

Αντικαρκινικό: Ο συνδυασμός των αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών ιδιοτήτων που βρίσκονται στις φράουλες, είναι γνωστός και για την άμυνα κατά των καρκινικών κυττάρων. Θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη C και το φυλλικό οξύ, βοηθούν στην καταπολέμηση του καρκίνου.

Εξισορρόπηση Σακχάρου: Έχει διαπιστωθεί σε έρευνες ότι η πολυφαινόλη που βρίσκεται στις φράουλες μπορεί επίσης να εξισορροπήσει το σάκχαρο στο αίμα. Μελέτες έχουν δείξει ότι ένα φλιτζάνι φρέσκες φράουλες, τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα μπορεί να ρυθμίσει το σάκχαρο στο αίμα. Αυτό είναι πολύ θετικό για όσους πάσχουν από διαβήτη τύπου 2.

Για περισσότερα οφέλη, μπορείτε να απολαύσετε τις φράουλες ωμές (όχι βραστές ή ψητές), και όσο πιο φρέσκες γίνεται. Οι φράουλες αρχίζουν να χάνουν την αξία των θρεπτικών συστατικών τους καθώς και τη γεύση τους, μετά από δύο ημέρες.