ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ - Psoma.gr
16384
post-template-default,single,single-post,postid-16384,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ

Είμαστε ότι τρώμε ,επομένως η κατανάλωση υγιεινών τροφίμων μας βοηθά να παραμείνουμε  υγιείς.
Οι βιταμίνες , τα  μέταλλα και τα αντιοξειδωτικά,  σας βοηθούν να διατηρήσετε ένα υγιές σώμα  και να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα  ενάντια στις μολύνσεις και τις φλεγμονές.
Υγιεινές τροφές δεν είναι μόνο τα φρούτα και τα  λαχανικά , αλλά  και τα τρόφιμα από κάθε ομάδα τροφίμων , τα οποία θα  πρέπει να είναι μέρος της διατροφής σας για να ενισχύσετε την άμυνα του οργανισμού σας ενάντια στα κρυολογήματα και στην γρίπη..
Τα  ψάρια είναι πλούσια σε ωμέγα- 3 λιπαρά οξέα, τα οποία αποτελούν ενώσεις που βοηθούν στη μείωση των φλεγμονών στο σώμα.  Οι χρόνιες φλεγμονές στο σώμα εμποδίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα να λειτουργεί σωστά ,και μπορεί να σας κάνει ευάλωτους σε κρυολογήματα , σε ιώσεις αλλά και σε πιο σοβαρές ασθένειες .
Οι σκελίδες σκόρδου δεν προσδίδουν μόνο  πικάντικη γεύση στο φαγητό.  Σύμφωνα με μια μελέτη στο περιοδικό Advances in Therapy το 2001 διαπιστώθηκε πως οι άνθρωποι  που πήραν συμπληρώματα σκόρδου για 12 εβδομάδες μεταξύ του Νοεμβρίου και του Φεβρουαρίου δεν αρρώστησαν τόσες φορές όσο εκείνοι που πήραν φάρμακο placebo.
Επίσης από αυτούς που είχαν αρρωστήσει , όσοι έλαβαν το συμπλήρωμα σκόρδου μειώθηκαν γρηγορότερα τα συμπτώματα του κρυολογήματος.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το σκόρδο έχει μεγαλύτερη αντιοξειδωτική δράση, όταν τρώγεται ωμό.
Τα εσπεριδοειδή αποτελούν καλή πηγή βιταμίνης C.   Η λήψη βιταμίνης C μόλις ξεκινήσει το κρυολόγημα μπορεί να μειώσει τη διάρκεια του κρυολογήματος περίπου κατά μια μέρα.
Επομένως είναι ωφέλιμο να καταναλώνετε πολλά πορτοκάλια και να κάνετε χρήση λεμονιού ή λάιμ στα φαγητά σας.
Ένα  φλιτζάνι τσάι μπορεί να βοηθήσει ενάντια στη συμφόρηση από το κοινό κρυολόγημα και να απαλύνει τον πόνο στο λαιμό, ωστόσο τα οφέλη δεν σταματούν εκεί.
Όλα τα τσάι , συμπεριλαμβανομένων και του μαύρου και του πράσινου   περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες,γνωστές ως κατεχίνες ,οι οποίες έρχονται αντιμέτωπες με τα συμπτώματα της γρίπης.  Το 2011 σε μια  ιαπωνική μελέτη , οι άνθρωποι που πήραν κάψουλες κατεχίνης για πέντε μήνες είχαν 75% λιγότερες πιθανότητες να κολλήσουν  γρίπη από ότι τα άτομα που έλαβαν το φάρμακο placebo.