Η ΜΑΡΙΑ ΨΩΜΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ - Psoma.gr
19260
post-template-default,single,single-post,postid-19260,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-9.4.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Η ΜΑΡΙΑ ΨΩΜΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ

Δέχομαι συνέχεια μηνύματα στο Facebook και στο Instagram στην επαγγελματική μου σελίδα Maria Psoma ,για το πως θα χάσετε τα κιλά των διακοπών και ποιές τροφές βοηθούν. Εννοείται βέβαια πως αυτές οι τροφές από μόνες τους ή σε απεριόριστη ποσότητα δε θα βοηθήσουν. Αν όμως προσαρμοστούν σε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής θα δείτε ότι προκαλούν κορεσμό και βοηθούν το σώμα να “ξεφουσκώσει”.

Ποιές είναι λοιπόν οι Υπερτροφές που βοηθούν στην απώλεια του λίπους.

1. Αμύγδαλα

Αποτελούν ισχυρό ανιοξειδωτικό καθώς περιέχουν πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε. Επίσης περιέχουν μαγνήσιο, ένα μέταλλο που βοηθάει στην παραγωγή ενέργειας, στο μυικό τόνο και στη σταθεροποίηση του σακχάρου.

2. Αυγά

Το αυγό έχει υψηλό δείκτη κορεσμού και περιέχει λευκωμα υψηλής βιολογικής αξίας το οποίο βοηθά στην κατασκευή της μυικής μάζας και των νευροδιαβιβαστών.

Σύμφωνα με μια μελέτη, έχοντας στο πρωινό σας ορισμένη ποσότητα πρωτεΐνης σας βοηθάει στο να μην πεινάτε στην συνέχεια της ημέρας σας να αποφεύγετε τα γρήγορα και ανθυγιεινά σνακ. Επομένως καταναλώνοντας ένα αυγό το πρωί σας η ομελέτα σας βοηθά να παραμείνετε χορτάτοι για περισσότερο χρόνο, επίσης σας βοηθά να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες κατα την διάρκεια της ημέρας και να χάνετε περισσότερο λίπος.

3. Γιαούρτι

Αυτό το κρεμώδες σνακ είναι πλούσιο σε ασβέστιο .Μελέτες δείχνουν ότι το ασβέστιο μπορεί να περιορίσει την αύξηση του σωματικού βάρους, λόγω του ότι εμποδίζει την απορρόφηση του λίπους στο λεπτό έντερο και ευνοεί την απώλεια κοιλιακού λίπους. Επίσης,τα γιαουρτια που είναι ενισχυμένα με προβιοτικά βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και κατά συνέπεια βοηθούν στην αποτοξίνωση.

4. Σόγια

Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και αντιοξειδωτικά. Τα φυτοοιστρογόνα που περιέχει σε κύρια κατανάλωση βοηθούν στην εμμηνόπαυση. Η κατανάλωση μόλις 25 γρ την ημέρα σας καλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού σε πρωτείνη.

5. Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα , πιο συγκεκριμένα περιέχει ελαϊκό οξύ ,το οποίο ενεργοποιεί την έκκριση χολοκυστοκυνίνης στο έντερο, η οποία δίνει σήμα στον εγκέφαλο ότι είστε πλήρης και σας δημιουργείται η αίσθηση του κορεσμού. Επίσης μειώνει την κακή χοληστερίνη ενώ βοηθάει στην πρόληψη των καρδιαγγειακών. Ημερησίως 2 κουταλιές σούπας αρκούν.

6. Αβοκάντο

Το αβοκάντο περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά που καίγονται εύκολα ως καύσιμο κατά την άσκηση ενώ ενισχύουν την καύση του λίπους ,και β- σιτοστερόλη η οποία βοηθά στη μείωση της χοληστερίνης. Επίσης περιέχεί έναν πολύ σημαντικό υδατάνθρακα,σάκχαρο, τη μανοεπτουλόλη (mannohephulose) το οποίο μειώνει την έκκριση ινσουλίνης και αυξάνει την απορρόφηση του ασβεστίου. Απο μελέτες έχει αποδειχθεί πως το αβοκάντο ενισχύει την έκκριση λεπτίνης – μια ορμόνη που στέλνει μήνυμα στον εγκέφαλο σας ότι είστε πλήρεις, έτσι ώστε να σταματήσετε να τρώτε.

7. Φυστικοβούτυρό

Το φυστικοβούτυρο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα. Επίσης περιέχει μαγνήσιο, βιταμίνη Ε, κάλιο και Β16. Καταναλώνετε 2 κουταλιές της σούπας ημερησίως.

8. Γκρέιπφρουτ

Από όλα τα τρόφιμα που φημολογούνται ότι ενισχύουν την απώλεια βάρους, το γκρέιπφρουτ είναι πιθανόν το πιο διάσημο. Μια έρευνα επιβεβαιώνει ότι αυτή η φήμη είναι και πραγματικότητα. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι τα άτομα τρώγοντας ½ γκρέιπφρουτ ή 80 ml χυμό γκρειπφρουτ, τρείς φορές την ημέρα, διατηρώντας την ίδια διατροφή χάσανε 2-4 κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό οφείλεται στην ιδιότητα του γκρέιπφρουτ να χαμηλώνει τα επίπεδα της ινσουλίνης και σε ένα χημικό που περιέχει (τη ναριγκίνη) που εμποδίζει το λίπος να αποθηκευτεί.

9. Μανιτάρια

Αν θέλετε να δοκιμάσετε ένα εύκολο και νόστιμο κόλπο για να αποφύγετε περίσσιες θερμίδες τότε αντικαταστήστε το κρέας στις συνταγές με μανιτάρια. Θα περιορίσετε αυτόματα περίπου 420 θερμίδες από ένα γεύμα, και θα αποφύγετε και τα κορεσμένα λιπαρά που περιέχονται στο κρέας.

10. Μαύρη Σοκολάτα

Περιέχει αντιοξειδωτικά που προστατεύουν από καρδιακά προβλήματα, διαβήτη, εγκεφαλικό και καρκίνο.

11. Φρούτα

Τα φρούτα όπως τα μήλα περιέχουν 5γρ φυτικών ινών και 85% νερό με αποτέλεσμα να αποφεύγονται οι λιγούρες. Επίσης οι μπανάνες περιέχουν κάλιο το οποίο βοηθάει στη μείωση του Νατρίου από το σώμα και αποτρέπει το φούσκωμα.

12. Λιναρόσπορος

Περιέχει το απαραίτητο Ω3 λιπαρό οξύ –α- λινολαικό. Αυτό βρέθηκε να ενεργοποιει γονίδια που πυροδοτούν την καύση λίπους και απενεργοποιούν γονίδια που οδηγούν στην συσσώρευση λίπους.

13. Νερό

Αποτελεί το ισχυρότερο όπλο σας. Έρευνες δείχνουν ότι 2 ποτήρια κρύο νερό μπορούν να αυξήσουν το μεταβολικό ρυθμό κατά 30%. 2 ποτήρια νερό πριν το πρωινό, 2 ποτήρια πριν το μεσημεριανό, και 2 ποτήρια πριν το δείπνο καθημερινά, για έναν χρόνο μπορούν να κάψουν επιπλέον 17.400 θερμίδες έξτρα το χρόνο δηλαδή 2,5kg λίπους.

14. Καυτερές τροφές

Προσθέστε κάποια καυτερά υλικά στα γεύματά σας και θα ενισχύσετε έτσι όχι μόνο τη γεύση αλλά και την αποτελεσματικότητα της δίαιτας. Το πιπέρι καγιέν ή λίγο ταμπάσκο ή κόκκινες πιπεριές, είναι το κόλπο. Περιέχουν όλα καψαϊκίνη μια ουσία που βρίσκεται σε κόκκινες πιπεριές, που σύμφωνα με την έρευνα, επιδρά ανασταλτικά στην πρόσληψη τροφής αργότερα μέσα στην ημέρα.

15. Φάβα

Η φάβα είναι μια άπαχη πηγή πρωτεΐνης που περιέχει φλαβονοειδή. Σε μια 14-ετή μελέτη, ειδικά αυτά τα αντιοξειδωτικά έχουν αποδειχθεί ότι μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της συσσώρευσης επιπλέον λίπους στην κοιλιά.

16. Βρώμη

Η βρώμη περιλαμβάνεται στους υδατάνθρακες βραδείας καύσεως. Οι συγκεκριμένοι υδατάνθρακες βοηθούν ώστε να διατηρηθεί το σάκχαρο και η ινσουλίνη σε χαμηλά επίπεδα και έτσι γίνεται καλύτερη λιπόλυση .Επίσης είναι ιδανική επιλογή για πρωινό γιατί έχει υψηλό δείκτη κορεσμού.

17. Μπρόκολο

Πλούσιο σε φυτικές ίνες, προκαλεί κορεσμό. Επίσης περιέχει φυτοχημικά- αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη καύση του λίπους.

18. Τζίντζερ

Βοηθάει εάν έχετε στομαχικές ενοχλήσεις, έχει αντιφλεγμονώδη δράση, αυξάνει την αιματική κυκλοφορία στους μυς και βοηθάει στην μυϊκή επαναφορά, αλλά παράλληλα αυξάνει την δαπάνη θερμίδων

19. Σολομός

Πλούσιος σε Ω3 λιπαρά ( EPA & DHA). Σε αντίθεση με το λιναρόσπορο, που πρέπει να μετατραπούν τα λιπαρά του σε EPA & DHA, ο σολομός τα δίνει απευθείας πυροδοτώντας την καύση λίπους.



Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

Elektronik Sigara. - Shop sex - Sahte kizlik zari