ΤΡΕΙΣ ΑΠΛΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ - Psoma.gr
16629
post-template-default,single,single-post,postid-16629,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ΤΡΕΙΣ ΑΠΛΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ

Τρεις τροφές για να γλυτώσετε από τον Σακχαρώδη Διαβήτη

Αυτές οι τρεις απλές συμβουλές μπορούν  να σας βοηθήσουν  να αποφύγετε το διαβήτη:

1. Να τρώτε περισσότερα πράσινες σαλάτες

2. να επιλέξετε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και

3. να προσθέτετε καρύδια και διάφορους σπόρους στη διατροφή σας.

Κάθε μία από αυτές τις αλλαγές μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο του διαβήτη από  10% έως 20%.

Λαχανικά
Σε μια μελέτη, η κατανάλωση μόνο μιας μερίδας την ημέρα λαχανικών μειώνει τον κίνδυνο για διαβήτη  σχεδόν 10%. Έτσι λοιπόν ψωνίστε πολλά λαχανικά όπως, σπανάκι, ρόκα, μαρούλι και λάχανο.
Χαμηλά λιπαρά
Κρατώντας τη συνολική πρόσληψη του λίπους κάτω από το 30% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων σας θα κάνετε μεγάλη χάρη στο πάγκρεας σας, σύμφωνα με την  έρευνα. Βοηθά στη βελτίωση  της λειτουργίας του παγκρέατος, και επειδή το πάγκρεας παράγει την ινσουλίνη, η καλή λειτουργία του παγκρέατος είναι το κλειδί για τον έλεγχο του κινδύνου για διαβήτη.

Ξηροί καρποί

Σε μια μελέτη, μεσήλικες και ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας που κατανάλωναν μεγάλες ποσότητες  α-λινολενικού οξέως  (ALA) – ευεργετικά λιπαρά που βρίσκονται στα καρύδια και στους σπόρους του λιναριού – μείωσε τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη  κατά 20%. Σε μελέτες σε ζώα, που κατανάλωναν αυξημένες ποσότητες ALA, επίσης,  έχουν συνδεθεί με τη βελτιωμένη ευαισθησία στην ινσουλίνη και την καλύτερη ρύθμιση των επιπέδων της γλυκόζης.

Πρόληψη για τον διαβήτη

Ο διαβήτης είναι μια κύρια αιτία θανάτου – και πάνω από 25 εκατομμύρια άνθρωποι στις Ηνωμένες Πολιτείες πάσχουν από αυτό. Δεν είναι σημαντικό να ξέρετε ότι θα μπορούσατε να τον αποφύγετε απλώς τρώγοντας τις σωστές τροφές;