ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΕΝΥΔΑΤΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ; - Psoma.gr
15694
post-template-default,single,single-post,postid-15694,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΕΝΥΔΑΤΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ;

Το σώμα για να εκτελέσει σωστά τις λειτουργίες του χρειάζεται ενυδάτωση. Πόσο μάλλον τους καλοκαιρινούς μήνες όπου η εξωτερική θερμοκρασία αυξάνεται και έχουμε έντονη εφίδρωση. Οι τροφές οι οποίες είναι πλούσιες σε νερό επιβραδύνουν την πέψη με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται να λειτουργεί τόσο έντονα ο οργανισμός.

Επίσης επιλέγοντας τις σωστές τροφές, οι οποίες αναπληρώνουν τα μέταλλα και τις βιταμίνες που χάνονται μέσω της εφίδρωσης, θα έχετε μια σωστή ενυδάτωση του οργανισμού σας.

Τροφές που βοηθούν στην ενυδάτωση είναι:

Τα Φρούτα:

Το καρπούζι, αποτελείται 90% από νερό, ενώ παρέχει το 25% της ημερήσιας ποσότητας σε βιταμίνης C . Επίσης λόγω του λυκοπένιου που περιέχει, βοηθά στις αρτηρίες και στον προστάτη.

Ακόμη το πεπόνι, για κάθε φλιτζάνι που καταναλώνετε προσλαμβάνετε το 17% των ημερήσιων αναγκών σας σε κάλιο, ενώ ταυτόχρονα η πρόσληψη καλίου παρέχει προστασία στους μύες μετά την άσκηση.

Ένα δροσιστικό ρόφημα το οποίο θα σας ενυδατώσει αποτελεί ο συνδυασμός κατεψυγμένων σταφυλιών και πορτοκαλιού.

Οι Σαλάτες:

Αναμείξτε σαλάτες με μαρούλι (περιέχει 95% νερό, αλλά καθόλου θρεπτικά συστατικά) και ρόκα ή κοκκινόφυλλο μαρούλι (με λιγότερη περιεκτικότητα σε νερό αλλά περισσότερα θρεπτικά).

Γλυκίσματα:

Πολτοποιημένη μπανάνα (πλούσια σε κάλιο) με κομματάκια σοκολάτας.

Ωστόσο έχει παρατηρηθεί ότι καθώς αυξάνεται η εφίδρωση, δημιουργείται μια αίσθηση δροσιάς λόγω της εξάτμισης του ιδρώτα. Στην προσπάθεια αναζήτησης δροσιάς, μπορούμε να αυξήσουμε την εφίδρωση. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την κατανάλωση πικάντικων τροφών.

Τι να αποφύγεις:

Στην ανάγκη για ενυδάτωση του οργανισμού και στη διατήρηση της θερμοκρασίας του σώματος δεν βοηθούν το παγωτό και η μπύρα.

Αντιθέτως η γλυκιά απόλαυση του καλοκαιριού, το παγωτό, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος, ενώ η μπύρα περιέχει αλκοόλ το οποίο αφυδατώνει. Εάν θελήσετε να καταναλώσετε μπύρα, να πίνετε 2 ποτήρια νερό για κάθε μπύρα που καταναλώνετε.