ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΧΥΝΕΙ; - Psoma.gr
16547
post-template-default,single,single-post,postid-16547,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΧΥΝΕΙ;

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη αυτό εξαρτάται από που ψωνίζετε.

Αγορές σε  υπερ-εκπτωτικά σούπερ μάρκετ, ειδικά αν είναι μακριά από το σπίτι, συνδέονται  με την αύξηση του  σωματικού βάρους καθώς και περισσότερο κοιλιακό πάχος από το να κάνατε τις αγορές σας κοντά στο σπίτι σας.
Οι ερευνητές λένε ότι αυτό μπορεί να συμβαίνει  επειδή οι άνθρωποι που πάνε σε απομακρυσμένα μαγαζιά κάνουν τις αγορές τους λιγότερο συχνά και προτιμούν τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα από τα φρέσκα.

Ανεξάρτητα που βρίσκεται το παντοπωλείο σας, χρησιμοποιήστε αυτές τις 5  φιλικές στρατηγικές για την αγορά υγιεινών τροφίμων κάθε φορά:

1. Ποτέ μην κάνετε τα ψώνια σας πεινασμένοι. Δεν είναι  μύθος.
Επειδή λόγω πείνας το σάκχαρο του αίματος σας έχει πέσει, εκείνη την ώρα ότι βρείτε στο surper market θα θέλετε να το αγοράσετε επί 5. Επομένως θα αγοράσετε την πενταπλάσια ποσότητα προϊόντων από εκείνη που κανονικά θα αγοράζατε.

2. Πληρωμή με μετρητά και όχι με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες.
Θα κάνετε 30% λιγότερες ανθυγιεινές  αγορές .

3. Αγοράστε τοπικά και εποχιακά.
Μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα αγοράζοντας κεράσια το καλοκαίρι  και κολοκύθια το χειμώνα (αντί για το αντίστροφο), ειδικά αν αγοράσετε τοπικά προϊόντα.
Τα εποχιακά δεν είναι δυνατό να τα βρείτε παντού, αλλά μπορείτε όταν τα βρείτε να αδράξετε την ευκαιρία και να τα αγοράσετε.

4. Να είστε επιλεκτικοί σχετικά με τα βιολογικά τρόφιμα.
Αξίζει τον κόπο να αγοράζετε τις  βιολογικές  μορφές αυτών των  12 φρούτων και λαχανικών, επειδή  αυτά τα φρούτα και τα λαχανικά απορροφούν περισσότερο τα φυτοφάρμακα: μήλα, σέλινο, οι φράουλες, τα ροδάκινα, το σπανάκι, τα νεκταρίνια, σταφύλια, πιπεριές καμπάνα, πατάτες, βατόμουρα , μαρούλι, και  λάχανο .
Αλλά εκτός των βιολογικών μπορείτε να μην ξοδεύετε  τόσα χρήματα για τρόφιμα , επιλέγοντας αυτά που δεν απορροφούν κατάλοιπα φυτοφαρμάκων όπως τα κρεμμύδια, το καλαμπόκι, ο ανανάς, το αβοκάντο, τα σπαράγγια, τα μπιζέλια, το μάνγκο,η  μελιτζάνα, το πεπόνι,το ακτινίδιο, το λάχανο, και τα καρπούζια.

5. Αγοράστε από το  παντοπωλείο κατεψυγμένα τρόφιμα.
Εξοικονομήστε κάποια χρήματα και προτιμήστε φρεσκοκαταψυγμένα (φασολάκια, καλαμπόκι, αρακά, σπαράγγια, σμέουρα, λαχανίδες) και  ιδιαιτέρως όταν είναι  σε προσφορά τιμής. Τα κατεψυγμένα προϊόντα είναι πιο θρεπτικά από τα μαραμένα φρέσκα, και είναι συνήθως πιο υγιεινά από κονσέρβα, η οποία μπορεί να περιέχει  νάτριο (λαχανικά και φασόλια) ή σιρόπι φρουκτόζης.

6. Αγοράστε  σολομο σε κονσέρβα.
Επισκεφτείτε τα ράφια με τις κονσέρβες. Εκεί θα βρείτε κονσερβοποιημένο  σολομό σε πολύ συμφέρουσα τιμή από αυτήν του φρέσκου.