ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΛΑΜΠΕΡΟ ΔΕΡΜΑ - Psoma.gr
15822
post-template-default,single,single-post,postid-15822,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΛΑΜΠΕΡΟ ΔΕΡΜΑ

Καμία κρέμα ή εξωτερική παρέμβαση δεν αρκούν για ένα λαμπερό δέρμα, αν δεν κάνουμε σωστή διατροφή.
Η ομορφιά της επιδερμίδας ξεκινάει από «μέσα».

Με τις σωστές τροφές, όχι μόνο εξασφαλίζουμε μια υγιή επιδερμίδα αλλά παρατείνουμε και τα αποτελέσματα των κοσμητικών θεραπειών.

1. Χαμηλών λιπαρών γαλακτοκομικά προιόντα
Περιέχουν αυτούσια βιταμίνη Α, η οποία αποτελεί βασικό συστατικό των κυττάρων του δέρματος . Η έλλειψη της κάνει ξηροδερμία.
Είναι πολύ σημαντικό να τα καταναλώνουν ειδικά τα άτομα με θέματα θυρεοειδούς και διαβήτη , τα οποία δεν μπορούν να μετατρέψουν β- καροτίνη σε βιταμίνη Α.
Η β- καροτίνη βρίσκεται στα καρότα, τη γλυκοπατάτα, το σπανάκι, τα βερίκοκα και την κολοκύθα.
Το γιαούρτι ειδικά εκτός από βιταμίνη Α έχει προβιοτικά acidophilus, τα οποία είναι ωφέλιμα για την υγεία του εντέρου. « Καθαρό έντερο» σημαίνει και καθαρό δέρμα.
Αυτούσια βιταμίνη Α έχει επίσης το συκώτι.

2. Βατόμουρα, φράουλες, δαμάσκηνα, ρόδι
Το κοινό χαρακτηριστικό τους είναι η υψηλή αντιοξειδωτική τους ικανότητα.
Οι ελεύθερες ρίζες , οι οποίες υπερπαράγονται από την ηλιακή ακτινοβολία, τη μόλυνση , τα παρασιτοκτόνα, καταστρέφουν το DNA και την μεμβράνη των δερματικών κυττάρων. Επίσης οι μπανάνες είναι πλούσιες σε βιταμίνη c και πυρίτιο, τα οποία χρησιμεύουν για την παραγωγή κολλαγόνου.
Τα φρούτα αυτά θωρακίζουν τον οργανισμό από το αντιοξειδωτικό στρες και την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας. Η βιταμίνη C που περιέχουν επίσης βοηθάει στην παραγωγή κολλαγόνου.
Άλλες αντιοξειδωτικές τροφές είναι οι αγκινάρες, τα φασόλια,δαμάσκηνα.

3. Καλά λιπαρά ή απαραίτητα λιπαρά οξέα
Είναι υπεύθυνα για την υγεία των μεμβρανών των δερματικών κυττάρων , οι οποίες λειτουργούν σαν προστασία ενάντια των τοξινών και επιτρέπουν να περάσουν μόνο τα ωφέλιμα συστατικά.
Επίσης διατηρούν την υγρασία του δέρματος ανακουφίζοντας από την ξηροδερμία.
Σολομός και άλλα λιπαρά ψάρια, λιναρόσπορος , καρύδια θεωρούνται οι καλύτερες πηγές Ω3. Ειδικά το αβοκάντο περιέχει και βιταμίνη Ε.
Από τα έλαια προτιμούμε τα ψυχρής έκθλιψης , ή παρθένο ελαιόλαδο. Στα επεξεργασμένα προσθέτουν διαλύτες και τα επεξεργάζονται 5-6 φορές με αποτέλεσμα να χάνουν την θρεπτική τους αξία.
απλά όπως όλα τα λιπαρά είναι υψηλά σε θερμίδες και θέλει προσοχή η ποσότητα. 2 κουταλιές σούπας την ημέρα αρκούν.

4. Σελήνιο (ολικής άλεσης προιόντα, γαλοπούλα , τόνος και βραζιλιάνικα καρύδια)
Αυτές οι τροφές που περιέχουν το βασικό αυτό αντιοξειδωτικό το οποίο προστατεύει την επιδερμίδα από την ηλιακή ακτινοβολία, ειδικά σε συνδυασμό με βιταμίνη Α, Ε και χαλκό.
Επίσης καταναλώνοντας τα προϊόντα ολικής άλεσης, αποφεύγουμε το άσπρο αλεύρι, τη ζάχαρη και το άσπρο ρύζι και μειώνουμε την πιθανότητα φλεγμονών , λόγω μείωσης της ινσουλίνης.

5. Πράσινο τσάι
Οι πολυφαινόλες που περιέχει λειτουργούν και αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονωδώς, με αποτέλεσμα να θωρακίζουν την επιδερμίδα από την ηλιακή ακτινοβολία και να μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος.

6. Νερό
Καμία κρέμα δεν μπορεί να μας ενυδατώσει το δέρμα μας , αν δεν πίνουμε νερό. Απαιτούνται 8 ποτήρια νερό την ημέρα, εκτός των ροφημάτων.
Εκτός από την ενυδάτωση, το νερό βοηθάει στην αποβολή τοξινών είτε μέσω της εφίδρωσης είτε μέσω της ενεργοποίησης του γαστρεντερικού συστήματος.